Bryllup, bok og podcast

God mandag og for en frisk, men solrik start på en ny uke! I alle fall her i Oslo. Her skinner solen og det begynner å bli deilig vårstemning ute, til tross for at det fortsatt er noen minusgrader.

Uansett gir det bare med energi og det trenger jeg nå, for resten av mandagen skal brukes til PT-studie-puggings-og-lesing sammen med medstudent Hanne.

Ellers en kjapp oppdatering fra min helg: På lørdag ble treningstøy ble byttet ut med kjole og dress for meg og Fredrik da vi tok på oss finstasen for å feire bryllupet til Mari og Erik. Det var en superfin dag med mange kjente og kjære, og selvfølgelig mange flotte taler, god mat og mye latter.

På søndag reiste jeg til Susanne hvor vi to jobbet med bok-babyen vår. Nå for tiden jobber vi med å tenke på det visuelle uttrykket vi ønsker i boken med alt i fra layout, fonter, farger, bilder og design. I tillegg er det en del korrektur-jobbings som gjenstår, eller, vi finner støtt og stadig noe vi vil endre på er nok mer riktig å si. Manuset er så godt som ferdig, men det dukker stadig opp litt småpirk her og der. I løpet av uken vil det også bli publisert en ny BedreTrent-Podcast med meg og Susanne. I denne episoden har vi intervjuet Lene Alexandra Øien, et kjent navn for mange. Jeg sier selvfølgelig ifra når episoden er publisert.

Ha en fantastisk flott uke.

– Silje Bjørnstad –
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg