Ny Podcast: Intervju med Lene Alexandra Øien

Hei og god torsdagskveld!

Nå har BedreTrent kommet i iTunes og i dag har vi lagt ut en ny episode. Som jeg nevnte tidligere i uken har jeg og Susanne denne gangen intervjuet Lene Alexandra Øien, et kjent navn for mange.


Det er er fort gjort å gjøre seg opp en mening av folk man leser om i aviser, på sosiale medier og magasiner, men er det noe jeg har lært som journalist (og som et helt vanlig menneske med sunn fornuft…), så er det at man virkelig ikke skal dømme folk basert på en artikkel og overskrift. Jeg vet hvordan journalistene og avisene jobber for å “få sine klikk” og for “å selge” mest mulig. For jeg vet at mange har sine meninger om Lene Alexandra (og andre) uten en gang å ha møtt dama, noe hun også selv er klar over så klart, men jeg kan med hånden på hjertet si at dette er en dame som vet hva hun vil og ikke minst hvordan hun skal få det til!

Hør på podcasten, så forstår du hva jeg mener.

Du finner den her.

Her snakker vi inspirasjon og motivasjon til tusen. Ja, så får du selvfølgelig også underholdning i form av meg og Susanne som babler i vei om dipskrig, diett og sosiale medier.

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg