Podcast episode 8 er ute nå!

Hei!

Jeg merker godt at denne dagen er “tilbake-til-jobb-etter-ferie-dagen” for å si det mildt, for mailboksen og tlf min har knapt vært i ro denne dagen. Selv har jeg jo jobbet flere dager i påsken i tillegg til at jeg ikke akkurat jobber i kjernetiden slik som mange andre, men det er i alle fall liten tvil om at folk er tilbake på 8-16-kontorjobbene sine 😉

Nå er det også (endelig) blitt publisert en ny episode med BedreTrent Podcast hvor jeg og Susanne denne gangen har intervjuet Soroush Jozani. Han er blant annet kjent fra Asker Treningssenter, han startet CrossFit Asker, jobber som personlig trener og er foreleser ved Akademiet for Personlig Trening. En kjempehyggelig kar med masse erfaring, kunnskap og kompetanse, og ikke minst gode råd når det gjelder det å ha et sunt forhold til trening og helse.

Hør på episoden her.

Den blir også tilgjengelig på iTunes i løpet av uken.

Ellers så snakker jeg og Susanne om blant annet dips, sjokoladenøtter og nye treningsperser. Ellers så forteller Susanne om hvorfor hun har gjemt badevekten, mens jeg avslører “et skjult talent” (ifølge Susanne).

Ha en fin tirsdagskveld!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg