Tilbud på online coaching

Jeg har flere ganger tidligere skrevet om min fantastiske venninne og kollega Susanne Soydan som er utdannet personlig trener og naprapat, i tillegg til at hun driver Atlas Fitnessteam og nå studerer sykepleie.

Ikke minst har vi jo begge felles bok-baby for tiden (boken blir utgitt januar 2018 og handler om kort fortalt om kosthold og trening), og vi har konkurrert sammen i flere fitnesskonkurranser. Susanne er regjerende norgesmester i athletic fitness, hun har flere førsteplasser fra Body-fitness-konkurranser og hun har også blant annet vunnet FitnessFive. I tillegg er hun bare råsterk og en stor inspirasjonskilde og motivator for mange, inkludert meg selv.

Nå vil jeg tipse dere om Susannes vårkampanje med trening og kostholdsoppfølging. Hun la nemlig ut et instagram-innlegg i går kveld hvor hun skriver følgende:

‼️ TILBUD på online coaching ‼️ Jeg har noen ledige plasser for oppfølging med oppstart 1.mai. Dette får du:
– Tilpasset treningsprogram ut i fra din målsetning
–  Kostholdsveiledning og matplan
–  Ukentlig oppfølging i seks uker
– Tips til hvordan du kan mestre trening og kosthold på egenhånd
– Tips til hvordan du kan endre tankemønster hvis du er inne i en dårlig spiral eller har negative tanker om kropp og/eller mat
– Muligheten til å bruke min fagkunnskap og spørre meg hvis det er noe du lurer på om trening og ernæring
– Dette får du for kr 1750,-
Jeg kommer også til å ha oppstart av nye klienter igjen 1.juni. Hvis det passer bedre for deg kan du booke plassen din allerede nå!
Send en uforpliktende mail til: [email protected]

Et lite tips der altså, som jeg virkelig kan gå god for og anbefale 🙂 Jeg la jo selv ut et lignende tilbud for bare et par dager siden, men har ingen problemer med å anbefale at dere tar kontakt med Susanne hvis noen er interessert i treningsprogram og kostholdsplan med oppfølging. Mailboksen min gikk bananas (og jeg er dypt takknemlig og ydmyk over alle som skriver til meg bare så det er sagt. Og jeg svarer alle, selv om det noen ganger tar litt tid fordi det er mye å gjøre), så sånn sett er det bare hyggelig å kunne anbefale noen videre til Susanne.

BS-0xn5h4CO

– Silje Bjørnstad –

#reklame

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg