Shape (it) Up!

Wow!!! Jeg blir alltid så glad når jeg åpner postkassa og finner det nyeste ShapeUp, og denne gangen var intet unntak. SJEKK FREMSIDEN DA! 😀 Selveste Hanna Sundquist (kons. redaksjonssjef) stråler på fremsiden av maiutgaven til Shape Up og man må jo bare bli i godt humør når man ser det her!

Skikkelig sporty fremside og ikke minst et helt blad med skikkelig sporty og bra innhold. Selv har jeg bidratt med saken “Rødt kjøtt er ikke farlig” og “På kjøkkenbenken til Treningsfrue”. Jeg er altså så takknemlig for at jeg er en del av ShapeUp-gjengen (har skrevet for bladet siden 2013), og ikke minst så takknemlig og ydmyk for at jeg får skrive om temaer jeg virkelig bare brenner for.

Bladet er i butikk fra 15.mai – masse deilig motivasjonstips til en sprek vår og sommer, fristende og enkle matoppskrifter, og ikke minst en hel haug med treningsprogrammer.

God lesing 🙂

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg