11 tips til treningslåter

Hola!

Som jeg har nevnt mange ganger tidligere så er jeg avhengig av musikk når jeg trener. Derfor blir det å oppdatere treningsspillelista på Spotify viktig for min del, for jeg opplever så utrolig mye mer energi og ny motivasjon bare med en eller to “nye” sanger på trening.

De siste ukene har jeg faktisk hørt mye på spillelista “Discover Weekly” på Spotify der jeg har funnet så mange “gode gamle slagere” fra yngre dager med god fart og rytme.

Så her kommer 11 låttips til treningen, med inspirasjon fra “the old days”;)

1) Step Up – Darin
2) Maneater – Nelly Furtado
3) Somethine – Lasgo
4) Fly on the wings of love (Remix) – XTM Annia
5) My radio – Empyre One
6) Kernkraft 400 – TDK
7) Rock this party – Bob Sinclair
8) Project T  Dimitri Vegas
9) Libertine – Kate Ryan
10) Popcorn – Jack Holiday
11) The Ketchup Song – Las Ketchup (Nei, jeg kødder ikke! haha! Super løpe-sang!!! 😀 )

Enjoy og ha en sporty helg!

Selv skal jeg straks på en mini-“topptur”  med kjæresten til Gyrikollen og Mørkonga i Buskerud. DET blir digg det! 😀

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg