Når man vil ha perfekte øyenbryn

Dagene flyr unna og består for det meste av jobbing, møter, planlegging av fotoshoots, eksamenslesing og bryllup (!). For i dag skal jeg og Fredrik i 1 av totalt 4 bryllup den kommende måneden, så selv om skolehelgene nå er over så er det tydeligvis null problem å ha noe å gjøre 😉 Men før bryllup så har jeg vært på Jan Thomas Studio hvor øyenbrynsstylist Fred Hamelten har gitt meg perfekte bryn til fotoshoot. 

Jeg ble kjent med Fred, og kona hans Tina (som for øvrig er klinisk ernæringsfysiolog) for noen år tilbake – mener det faktisk er helt 7 år siden nå. Det var i forbindelse med en artikkel for Side2 at jeg først ble introdusert til disse to herlige menneskene. Hvis jeg ikke husker feil så var det en “bli ny”-sak for Side2.no i samarbeid med Jan Thomas Studio – les hele saken her.

Siden den gang har jeg vært så heldig å selv få erfart Fred Hameltens øyenbrynskunst flere ganger, og nå sist i forbindelse med at jeg og Susanne skal ha fotoshoots til boka vår neste uke. I tillegg har jeg blant annet vært med til Øverland Gård sammen med Tina og Fred hvor vi lagde mat utendørs av friske råvarer og masse deilige urter, samt fått god hjelp fra Tina som ernæringsekspert i flere ulike artikler jeg har skrevet tidligere. 

Jeg vet Fred er ekstremt travel og jeg vet han har laaaaange ventelister (vi snakker typ 1-2 år), og ikke minst at han også har mange kjente navn på kundelista si. Så at jeg skulle få time hos Fred med ekstremt kort varsel var virkelig ikke noe jeg tok som en selvfølge, men denne mannen har bare et enormt stort hjerte av gull og sa jeg kunne komme på lørdag, til tross for at han egentlig ikke skulle jobbe denne dagen. Ikke bare er Fred best på øyenbryn-forming, han har også startet en skikkelig business basert på hele øyenbryn-karrieren sin og tilbyr nå både kurs, øyenbrynsprodukter, pinsetter og lignende produkter. Her snakker vi K V A L I T E T. I tillegg til å være så dedikert og dyktig i jobben sin så er Fred bare en så ekstremt hyggelig type som har beina godt plantet på jorda, og det er så mange ting vi tenker veldig likt om. Blant annet det å ha en jobb som blir en livsstil og å levere kvalitet uten å skulle måtte selge sjela si, vi er like glad i og interessert i mat, og vi er begge ekstremt opptatt av god kommunikasjon – for å nevne noe.

Sjekk ut hjemmesiden hans her: Pinsett.no 

Selv fikk jeg med meg øyenbrynsfarge og highlighter <3 Takk Fred <3 

For en utrolig hyggelig lørdagsformiddag og ikke minst; så utrolig fornøyd jeg ble!! Som jeg alltid blir etter “extreme makeover brow edition” hos Fred. 

Nå er både vipper og øyenbryn på plass, treningsantrekk er planlagt og koordinert, matvarer kjøpt inn, location og styling er booka. Fy søren så gøy dette er! Holder dere oppdatert 😉

Nå er det bryllup!

– Silje Bjørnstad –  

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg