En god og en dårlig nyhet

Hallo torsdag! 

Nå er det bare noen få dager til juli måned, og for min del så betyr det S O M M E R F E R I E!!! Jeg har ikke ord for hvor mye jeg ser frem til en roligere og ikke minst avslappende jobbfri periode nå 😀

Men tilbake til overskriften, den gode nyheten er at det nå er blitt publisert en ny episode av BedreTrent Podcast. Den dårlige nyheten er at dette blir den siste episoden på en stund, for jeg og Susanne tar rett og slett poddeferie i sommer. Uansett så kan dere høre oss på Soundcloud og iTunes ved å søke opp “BedreTrent”. 

I denne episoden snakker jeg og Susanne om hvordan det går med trening, eksamen og jobb, og hovedtemaet denne gangen er lytterspørsmål. Vi svarer på spørsmål om blant annet utfalløvelser, energidrikker, fitnessdiett, hva vi skal gjøre i sommerferien samt at vi snakker litt om doping, Middelhavskosthold og emojis! Med andre ord en godt og variert episode vi håper kan bidra med både inspirasjon, informasjon og underholdning. 

Hør episoden her.

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg