Komme i gang med trening og sunnere kosthold sammen? Eksklusivt earlybird-tilbud :)

Wow! Da var det plutselig gått X antall dager siden forrige blogginnlegg, og selv om jeg skrev at jeg skulle på ferie så har jeg jo faktisk vært i Oslo og hatt tilgang til laptop de 4 siste dagene uten at bloggen har fått noe oppmerksomhet. Hehe. Men det er jo en grunn til det også!!! Jeg er fortsatt i halveis feriemodus, men jeg jobber også noen timer hver dag denne uken.

Det har virkelig vært noen helt fantastiske dager med bobilferie oppover fra Midt-Norge til Lofoten, og bryllupshelg i Ålesund. Særlig naturopplevelsene og toppturene i Lofoten har vært helt magiske.

Når vi ankom Lofoten med ferge fra Bodø ved midnatt og ble møtt av midnattsola fikk jeg faktisk tårer i øynene – så vakkert og salig var det. (pluss mulighens en tanke overtrøtt, men pytt pytt).


 

Jeg skal legge ut et lengre innlegg om ferien med flere bilder og det hele i løpet av juli måned. MEN noe annet viktig først!!! Mens jeg var bortreist så fikk jeg vite at jeg hadde bestått den teoretiske PT- eksamen, og med også den praktiske biten i boks så kan jeg nå endelig kalle meg SERTIFISERT PERSONLIG TRENER. Og det må jo feires!

Jeg har jo blant annet fått jobb som personlig trener tilknyttet et fast senter her i Oslo og jeg vil starte opp for fullt der fra og med 1.august. Så langt har jeg ikke “spread the news” på Instagram eller Facebook og det er fordi jeg ønsker å tilby dere som er innom denne bloggen et eksklusivt “early-bird-tilbud”. 

I tillegg til å bruke mer tid på jobb som personlig trener fremover så har jeg også en del andre arbeidsoppgaver og oppdrag jeg må prioritere. Det betyr at jeg har begrenset med kapasitet som PT, noe som også gjør at jeg holder litt igjen med informasjon- og tilbudsrop i alle mulige sosiale kanaler. Men jeg har mulighet til å gi ut 10 gratis PT-timer via bloggen og også et visst antall rabatterte PT-klipp til de første som melder sin interesse. Jeg har i flere år jobbet med veiledning innen trening og kosthold, blant annet med online coaching siden 2013. I tillegg har jeg mange års erfaring som helsejournalist og foredragsholder, og jeg er blant annet treningsekspert i VG Vektklubb og fast frilanser for Shape Up. Nå for tiden er jeg også aktuell med en bok om styrketrening og næringsrik mat som utgis gjennom Cappelen Damm i januar 2018 (sammen med kollega Susanne Soydan).

Noe av det viktigste for meg er å kunne se enkeltmennesket og forstå deres behov. Ønsker du å komme i gang med treningen? Har du en spesifikk øvelse du ønsker å mestre/bli bedre i – for eksempel å klare din første pullup eller mestre dips? Bli sterkere i knebøy eller markløft? Ønsker du tips om hvordan du kan forme kroppen ved å trene 2-3 styrkeøkter i uken og redusere fettprosenten uten å måtte sulte deg ned i vekt? Sitter du mye på et kontor i løpet av hverdagen og sliter med typisk fremoverlent holdning? Som personlig trener, ernæringsrådgiver og coach fokuserer jeg alltid på realistiske og individuelle opplegg tilpasset kundens mål og utgangspunkt.
Mine kompetanseområder:
– Styrketrening
– Baseløft
– Forbedring i kroppssammensetning: økt muskelmasse og lavere fettprosent
– Ernæring og kostholdsveiledning
– Livsstilsendring
– Vektreduksjon og oppstramming av kroppen

Så, hvis dette høres interessant for deg eller noen du kjenner, så send meg gjerne en uforpliktende mail på [email protected]

Etter tidligere erfaringer så er august og høsten generelt en veldig travel og populær tid for å komme i gang igjen med treningsrutiner og smarte matvaner, så derfor kjører jeg først og fremst earlybird-tilbud i forbindelse med PT-jobbings, og ikke online coaching (jeg har forresten 2 plasser ledige her fra og med august hvis noen skulle være interessert, men kostholdsrådgivning etc er også selvfølgelig fullt mulig ved å booke en time med meg på senteret jeg nå blir tilknyttet på).

Snakkes 😉

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg