Positivt stress

Hei mandag!

Hvis jeg skal beskrive den kommende uken med ett ord, så må det bli KAOS. Men jeg har i det minste håp om et organisert kaos. Møter, PT-kunder, bokmanus-korrektur, bedriftstimer og artikkel-deadlines (1. i hver måned betyr alltid deadline og innlevering av siste månedens regnskap for min del) skal gjennomføres, og når alle avtaler må endres én dag så påvirker jo det gjerne resten av uken også. Men det er jo bare en del av hverdagen, og en del av livet – og alt går jo selv om det er mange avtaler og mennesker å forholde seg til. På torsdag er det begravelse og det å være tilstede her vil være førstepri uansett, og når ting ikke kan gjennomføres som planlagt så er min erfaring at samtlige involverte har full forståelse for at avtaler må endres og flytte på. Folk er fine ass <3

Jeg har de siste ukene fått flere spørsmål om det kommer nye episoder av BedreTrent Podcast – en podcast om trening, helse og kosthold som jeg lager sammen med Susanne Soydan. Planen er å starte på igjen i løpet av oktober måned og allerede nå kan dere sende inn spørsmål – legg igjen en kommentar her på bloggen, eller send en mail på [email protected]

Gjesten vår dennen gangen er Juma Iraki som har en bachelorgrad i ernæring og en mastergrad i sportsernæring, og som for tiden er i full sving med et forskningsprosjekt på Norges Idrettshøgskole. Juma er også foreleser og har fagansvar for ernæringsemnet på Akadamiet for Personlig Trening. Fun fact: Når jeg og Juma snakker sammen på telefon så går det alltid minst 1 time på hver samtale – jeg er sikker på vi kunne ha prata sammen flere dager i strekk om alt mulig rart fra både kosthold og oppskrifter, til hus og søvnutfordringer. Juma er superdyktig i sitt fag og generelt en veldig, veldig bra type, og jeg gleder meg til å spille inn podcast med han.

Så er det bokmanus da – nå er vi i gang med en ny korrekturrunde (jeg har seriøst mistet tellinga her), og denne gangen på papirformat! Det er noe heeeeelt annet å faktisk se boka på trykk og ikke “bare” på PDF-fil på mail. Wow altså – jeg er så fornøyd med hvordan ting blir og ser ut. Jeg kan knapt vente til å dele resultatet (ok, jeg fikk sommerfulger i magen av å bare skrive det her nå!), og en smakebit av boken vil dere få i løpet av oktober måned. 😀
Ellers så er offisiell lanseringsdato 8.januar 2018.

Puh! Høsten er i alle fall travel nok – men det er jo egentlig sånn jeg liker det også. Litt sånn stress-hverdag med en positive attitude. Positivt stress er det vel noe som heter? 😉 Jeg har også fått noen henvendelser med forespørsler i forhold til online oppfølging. Jeg har dessverre ikke kapasitet til å ta inn flere online-klienter akkurat nå, men er dypt takknemlig og ydmyk over mailene! Så hvis du skulle ha noen spørsmål om dette og evnt mulig oppstartsdatoer så er det bare å spørre altså.

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg