Gratis trening og PT-timer, og ukas fineste kunde-tilbakemelding

Hallo mandag! 😀

Jeg startet uken med en superdigg treningsøkt med fokus på rygg og ben på favorittstedet: Sterk Helse & Trening. Det ble chins, knebøy, bulgarsk splittknebøy, roing i slynge, fremoverlent roing i apparat, nedtrekk med underhåndsgrep og biceps curl i kabel.

 

Sterk Helse & Trening har åpent hus den kommende helgen 6.-8.oktober og jeg er på plass på lørdag og søndag ettermiddag. Det blir blant annet kostholdsstand, mulighet for å teste Sterks unike gruppetreningskonsept PT Smallgroup, kroppsanalyse-tilbud og workshops. LES MER om alle våre tilbud på åpent hus på Sterks hjemmesider her.

I tillegg har du mulighet til å teste en økt med en personlig trener – og hvis du er interessert i å trene med meg så send en mail på [email protected] 🙂

Og her er Gørils versjon av hvordan det er å ha meg som coach – jeg blir altså helt målløs og så stolt av klientene mine. Fy søren for ei dame. Gøril har økt i alle styrkeøvelser (hun tok nettopp pers med 5 chins (fra 1-5 på under 20 uker) og 120 kilo i markløft!) i tillegg til å gå ned i vekt og fettprosent de siste månedene, for å nevne noe. Vi har hatt fokus på matvarer Gøril selv er glad i, og denne dama har spist både smågodt og takeaway-pizza, og vært på ferie underveis i oppfølgingsperioden. Det trenger ikke å være enten eller – jeg er så ekstremt opptatt av å finne endringer og opplegg som funker for DEG og DITT liv, og som man faktisk kan leve med også etter at oppfølgingen er over.

BZs74hcH828

@gorilporil: -10 kilo sexylubben på fem måneder.
Da all den ostepopen jeg jobbet hardt med å spise ikke la seg på puppene, men alle andre plasser, så var det på tide å bytte dén ut med noe mer næringsrikt og bytte sofamarinering med styrketrening.
Jeg fulgte @silje_bjornstad på instagram og en dag så solgte hun seg selv som online PT og jeg bare “dæven schteike ta, karpe diem, karpe Silje”. Så jeg karpet både dagen og Silje og bare “du. meg. hjelp. nå-ish. Litt mindre lubbyness, keepin’ the sexyness, make dis thing stronk.” Og hun bare ja sæff og, Voila! oppskriften fra henne til meg ble; kunnskap, fornuft, vennlighet, energi inn – energi ut, heiarop, pep-talk, motivasjon, ærlighet, pommes frites og bernaise, omsorg, ekte, lærerikt, smil, støtte, smågodt, “det totale inntaket over tid”, ros, tilgjengelig.
Jeg vet ikke om det er lov å si om vekttap, men Silje har gjort det enkelt. Enkelt og veldig, veldig gøy. Dette er ei dame som er journalist, persolig trener, ernæringsrådgiver, online PT, løfter schtyggmange kilo i mark, får dips til å se lett ut og som lager podcast og skriver bok – i tillegg til å gjøre hverdagen (les: vekta mi) lettere for meg (og unektelig mange fler).
Jeg hadde det veldig bra med meg selv som mer lubben. Det er ikke slik at chubby = ulykkelig. Det er dog en helt annen type lykke i en litt mindre dvask, aldeles mye sterkere kropp, spesielt når også hodet styrkes i prosessen.
Takk Silje ❤

Og derfor elsker jeg jobben min 🙂

– Silje Bjørnstad –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg