Noe nytt? neeeeeh

Vel vel vel – ny uke og nytt blogginnlegg 😉 Jeg VET det går evigheter mellom hvert innlegg for tiden, men bedre sent enn aldri var det noen som sa en gang. 

Uansett så har det ikke skjedd så veldig mye nytt eller spennende på denne fronten altså. Jobb og trening går som vanlig i hverdagene, mens i helgene er det litt mer sosialisering med venner og familie som prioriteres. De siste helgene har jeg og Fredrik vært på tur til Skaugumåsen samt tatt kravene for idrettsmerke (spenst, hurtighet, utholdenhet og styrke) for å nevne noe, og førstkommende helg skal jeg endelig hjem til Finnskogen. Feiring av min 30-årsdag er det som står på planen, og så skal jeg selvfølgelig nyte fjell skogsluft sammen med vovsene <3

Ellers så nærmer det seg husovertakelse, Syden-ferie, og jul, og ikke minst boklansering etter jul! 😀 Men det er mye som skal ordnes før den tid, så det er jo det jeg bruker hverdagene til når jeg ikke er på Sterk og jobber som personlig trener. Alt i fra organisering av flytteprosjekt 2017 med leilighet og det hele, artikler som skal leveres, kundeoppfølginger og så videre. 

Kort oppsummert; Travelt og nok å gjøre – LES: alt er som vanlig 😉

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg