Motivasjon i mørketiden

God tirsdag!


Den nyeste utgaven av ShapeUp kommer i butikk i disse dager og selv bidrar jeg med to saker i dette bladet: 10 jenter om “styrkesøvnen” og “På kjøkkenbenken til Kristin Birkelund”.

I tillegg finner du, som alltid, en haug med tips til treningsøkter og ikke minst digge, sunne matoppskrifter. Det er også en større sak om selvforsvarsteknikker med god forklaring og bilder til hva man skal gjøre hvis man er så uheldig å bli angrepet av en idiot en eller annen gang. Du får også tips til hvordan du kan gjøre mørketiden lysere og rett og slett hvordan du kan få mer ut av denne mørkeperioden som vi nå er inne i, som jo er en tid som mange kjenner at både motivasjonen og energinivået daler. Bare det å sette deg ned i sofaen en sen høstkveld med masse lys, en varm kopp te eller kakao og å lese Shape Up gjør godt for sjela nå i mørketiden ass – kan sterkt anbefales!

Ellers så skal jeg og Susanne i møte med Cappelen Damm i morgen – her skal vi snakke om markedsføring og lansering av boka som kommer i bokhandlere 4.januar 2018. (Og som allerede er å finne på nett).

Nå skal jeg straks i et møte for å diskutere et annet veldig spennende prosjekt som jeg håper jeg kan avsløre om ikke altfor lenge – for å si det sånn så involverer det motiverte jenter, styrketrening, kostholdsforedrag og workshops 😉 

Om jeg er gira? JA!

Ha en herlig uke!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg