Black friday: Tilbud på personlig trening

Hei!
“Black friday” er et konsept jeg har et ambivalent forhold til;
– Å stå milevis i kø og kjempe om “alle de fantastiske tilbudene” er ikke noe jeg selv hverken vil eller orker å bruke tiden min på, og jeg er også skeptisk til hvor mange av disse tilbudene som faktisk er så “fantastiske og eksklusive” som mange kjeder skal ha det til. Det er jo flere ganger blitt skrevet om store merkevarer og kjeder som skrur opp prisene ukene før Black Friday, fordi det skal få de “nye tilbudene” til å se enda billigere ut enn det det kanskje egentlig er basert på originalpris. Men samtidig er dette påfunnet en fin mulighet til å faktisk kunne gi et ekstra godt tilbud på mine egne tjenester i forhold til jobben som personlig trener! De siste årene har jeg kjørt kampanje i forhold til online oppfølging med kosthold og trening når det har vært black friday, men i år har jeg ikke kapasitet til å ta inn flere online-klienter i 2017. Jeg har derimot kapasitet til å ta inn et par nye PT-kunder på Sterk Helse hvor jeg arbeider som personlig trener. Her trenger du ikke å være medlem for å trene med personlig trener, slik at du slipper å måtte betale for både medlemskap og PT-timer (som man jo må på mange treningsentre i dag). Send meg gjerne en uforpliktende mail på [email protected] for å vite mer om tilbudet hvis du kunne vært interessert. Gjelder kun i dag og i helgen!

Ellers så kan jeg også fortelle om at boken vår “Slik former du kroppen” nå er i trykken og den kommer som tidligere nevnt i begynnelsen av januar 2018. I den forbindelse vil det bli satt opp flere events med “boklansering”, og jeg og Susanne jobber for tiden med å sette opp datoer til de ulike eventene. Det jeg kan si er at jeg vet vi kommer til å ha arrangementer i både Oslo og Asker, og vi kommer også mest sannsynlig til å komme til min hjemkommune Åsnes. I tillegg driver vi og planlegger andre ulike aktiviteter vi skal sette opp, og jeg gleder meg så sykt til å kunne fortelle mer om dette senere! 😀 2018 kommer til å bli et hektisk og travelt, men så utrolig bra år (slik som også 2017 har vært 😉 )

Så slenger jeg med nok en liten teaser om hjertebarnet vårt: Slik former du kroppen – med styrketrening og kosthold. 

“Vi har inntrykk av at mange jenter synes det er vanskelig å beregne hvor mye mat de faktisk trenger i løpet av en dag. Nok næringsrik mat er viktig for at du blant annet skal oppleve framgang og resultater med treningen. I vår bok 💎Slik former du kroppen – med styrketrening og kosthold💎 som utgis i januar 2018 vil du lære mer om basis styretrening for å blant annet øke muskelmassen, du får tips og råd til motivasjon og progresjon, grunnleggende informasjon om ernæring, forslag på helt vanlig næringsrike matvarer og dagsmenyer med NOK mat, forklaring på øvelser i tekst og bilder samt treningsprogrammer for ulike nivåer og målsettinger. Vi ønsker å bidra med å øke kunnskapen hos leserne våre, så dere kan ta mer eierskap til treningen, bli mer selvsikre og komme nærmere dine mål på en sunn måte”. 

Boken kan allerede nå forhåndsbestilles på nett, for eksempel på tanum.no

GOD HELG! 

– Silje Bjørnstad – 

Alle foto: Ann Kristin Engebakken

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg