Slik former du kroppen – med styrketrening og kosthold

Hei!

Det er blitt lørdag og det første jeg tenkte på når jeg våknet opp i dag var: “om 3 dager reiser vi til Tenerife!”. Jeg er nemlig SÅ klar for ferie og før den tid er det MYE som skal ordnes.

En av de tingene som jeg jobber med for tiden er forberedelse til boklansering-arrangementer på nyåret, naturligvis da i forbindelse med utgivelse av boken “Slik former du kroppen – med styrketrening og kosthold”. Jeg og Susanne skal holde eventer i blant annet både Oslo, på Flisa og i Asker, og allerede nå kan du melde din interesse for Oslo-eventet på Facebook her.

Datoen er 24.januar og arrangementet starter klokken 18, og holdes på Sterk Helse & Trening.

Her vil vi fortelle mer om bakgrunnen for tittelen “Slik former du kroppen” og bokens innhold, samt svare på eventuelle spørsmål tilknyttet styrketrening og kosthold. Arrangementet er selvfølgelig gratis og åpent for alle.

(Foto: Ann Kristin Engebakken)

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg