Romjulen, og tiden fremover

Jepp, det går noen dager mellom hvert innlegg her på bloggen – men jeg oppdaterer når jeg har tid, lyst og mulighet, samt at jeg har noe å skrive om 😉
Jeg har den siste uken vært hjemme og feiret jul med familien (både to- og firbeinte), jeg og Fredrik har startet flytteprosessen til ny bolig på ordentlig, jeg har jobbet (både som PT og med hjemmekontor-jobbings), og ikke minst så har jeg begynt å glede meg så innmari til boklansering nå i begynnelsen av januar!!! 😀 Jeg og Susanne skal ha lanseringseventer både i Oslo (24.januar), Asker (mer info og dato kommer) og på Flisa (29.januar), og i den forbindelse er det en del som skal forberedes, planlegges og organiseres. Dere finner forresten de ulike boklanserings-eventene og mer info om disse på Facebook ved å søke opp “Boklansering Slik former du kroppen”. 

I dag ble det forresten publisert en kjempefin artikkel på isolor.no om nettopp boka og dens målgruppe. Her er et lite utdrag fra saken:

Personlig trener, ernæringsfysiolog, rådgiver, foredragsholder, blogger, journalist og nå forfatter. Silje har mange jern i ilden, men fellesnevneren er ønsket om å lage godt og informert innhold for andre. Både hun og medforfatter Susanne har jobba med og veileda unge jenter innen trening og kosthold i flere år, og Slik former du kroppen med styrketrening og kosthold svarer til mange av spørsmålene de ofte får i forbindelse med arbeidet sitt. 

– Mange jenter vet ikke alltid hva som skal til for å nå målet sitt, og det er lett å la seg påvirke av alle de “nye og revolusjonerende” metodene man blir eksponert for gjennom medier og markedskrefter. Det finnes utallige dietter og treningsprogrammer som påstås å være fasiten på hvordan du former og strammer opp kroppen. Med denne boken ønsker vi å vise at trening og kosthold ikke trenger å være så komplisert som det ofte kan framstå som. 

EN SUNN KROPP

For trening kan være morsomt, og det er viktig å finne noe man sjøl trives med. Tren øvelser du synes er gøy, og som du føler du mestrer, og spis næringsrik mat som du faktisk liker, lyder noen av tipsene fra forfatterne. Boka består av et utvalg styrkeøvelser, flere oppskrifter og gode tips og triks til en sunn hverdag med styrketrening og næringsrik mat. Kjernemålgruppa er jenter mellom 18 og 40 år, og Silje og Susanne ønsker å fremme et sunt sjølbilde gjennom å vise hvordan styrketrening har en positiv effekt på kvinnekroppen – inni og utapå.

LES HELE ARTIKKELEN HER

Foto: Ann Kristin Engebakken

Så i tiden fremover er det naturligvis boka og alt det innebærer som er mitt hovedfokus når det gjelder jobb, kombinert med PT-timer. Men det er bare begynnelsen 😉 Ellers så blir det selvfølgelig huset og innredning etc der som jeg kommer til å bruke en del tid på. Jeg er så klar for å sette i gang med 2018!!! 😀

– Silje Bjørnstad – 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg