Produktnyheter jeg gleder meg til å smake på!

Yeahy!! De som kjenner meg, og har fulgt denne bloggen en stund, vet at jeg digger produktnyheter – og nå i februar er det klart for årets første av de tre lanseringsvinduene som er i løpet av året (februar, mai og september). Dette betyr at noen produkter skal ut fra hyllene, mens en haug med nyheter skal inn. 

Her er noen av nyhetene jeg selv er spent på og som jeg gleder meg til å teste ut i løpet av de neste ukene:
 

14 Cottage Cheese & yoghurt med eple og kanel
Jeg digger alle beger-varianter med meieriprodukter som har en eple&kanel-blanding som topping. Kombinasjonen av yoghurt og cottage cheese blir også interessant å smake på.

Rislunsj Pasjonsfrukt
Denne må jo bare være god?! Pasjonsfrukt og riskrem – yum! 

Tine lett piskbar fløte 
Er det bare jeg som har savnet den Lettere dessert-fløte-varianten fra Tine med vaniljesmak som var i butikkene for noen år tilbake? Jeg har i alle fall savnet et lettere fløtealternativ til krem og desserter – så denne nyheten er jeg glad for å se. 

Litago Kanelsnurr
Dette er visstnok sesongens smak fra Litago – basert på folkestemmer. Jeg skal i alle fall smake! (Forresten, har denne vært tilgjengelig på markedet før også?…)

YT proteinpudding
Det var vel bare et tidsspørsmål før YT ville lansere sine egen varianter av proteinpudding med tanke på hvor populært dette har blitt det siste året. Tine tilbyr to varianter; Vanilje og Sjokolade&Banan. 

Grove vafler med havre
Denne nyheten fra Toro scorer full pott på Brødskala`n – det tyder på et godt innhold av fiber, noe som bidrar til mer mettende vafler! 


Nugatti Søtt, salt og sprøtt
Dette høres ut som SMASH!-utgaven av Nugatti. Det blir spennende å smake denne på brødskiver og lomper. 

Fun Light – årets smak Strawberry Passion
Jeg er ikke fan av jordbær-saft, men jeg kommer nok uansett til å smake på denne nyheten fra Fun Light for “man bare må smake”, hehe.

Grandiosa Nybakt Salami – Kjøttdeig
Nei, jeg er ikke stor fan av frossenpizzaer, men igjen; jeg liker å smake på nyheter og det inkluderer også varianter fra den populære Grandis-pizzaen. 

Havregrøt med fruktmos – Fjordland
Jeg er fan av grøt og frukt, så en havregrøt med fruktmos høres ut som et praktisk og godt mellommåltid når man er på farten, eller bare trenger noe kjapt og enkelt. Havregrøten er laget med melk og kuttet havre, og fruktmosen består av smakene jordbær, mango og appelsin.

Byggrynslunsj med Mango & Eple – Fjordland
Nok et mellommåltid-alternativ jeg vet jeg kommer til å like!

Smoothie bowls med topping 
Ferdiglagde smoothie bowls? Ja, det er i alle fall trendy blant matbloggere og treningsprofiler – så får vi se om også resten av Norge setter like stor pris på smoothies i skåler. Jeg er i alle fall positiv til forsøket og ser frem til å smake på disse. 

(FOTO: Alle bilder er fra produsentene)

Er det noen av disse nyhetene som frister deg? 

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg