DETTE ga meg en særdeles god start på dagen

Nei, jeg snakker ikke om skattemeldingen som har blitt utsendt i dag der man får vite om man får igjen på skatten eller må betale inn mer. Som selvstendig næringsdrivende er det uansett ikke klart for meg ennå fordi regnskapsfører må gå igjennom diverse før jeg har svaret på om jeg har skattet for mye eller for lite det siste året.

MEN i dag tidlig snakket jeg nemlig med min kontaktperson i Apollo i forbindelse med treningsreisen til meg og PT-kollega Sandra – og da fikk jeg vite at reisen snart er fullbooket! Hvor gøy er ikke DET liksom?!?! Dette er første gangen både jeg og Sandra arrangerer helt vår egne treningsreise, og jeg er så enormt takknemlig og stolt over å kunne si “nå er det få ledige plasser igjen”. Så den beskjeden ga både meg og Sandra en meeeeget deilig start på dagen – vi er begge så supergira på å skape tidenes kombo av trening, avslapping, sosialisering og bare fullstendig feriemodus sammen med reisegjengen i Rhodos 12.-19.august.

Les mer om treningsreisen her.  

Originalpris er  fra 9798,- hvor både fly tyr/retur, mat på flyet, transport til hotell, overnatting med halvpensjon og daglig treningsopplegg er inkludert – og i utgangspunktet er dette allerede et sabla godt tilbud! Men i samarbeid med Aftenposten så kan vi nå tilby turen fra 8998,- som en del av deres fordelsprogram! Samme pris gjelder for medlemmer på STERK Helse & Trening, evnt om du er PT-kunde hos meg uten medlemskap på STERK. 😉 

Og apropos trening og Sandra – dagens økt så slik ut (jeg fulgte bare samme øvelser som Sandra ;p)
A) Knebøy 3×6
B) Pullups i ringer 4×10
C) Gående utfall 5×15

Så avsluttet vi med en deilig finishier av varianten AMRAP 2×6 minutter med 3 minutters hvile (As Many Rounds As Possible) med følgende:
5 Power cleans
10 Burpees
15 Situps
200 meter løp

Gjør så mange runder med disse øvelsene og repetisjonene du klarer på 6 minutter, ta pause på 3 minutter og gjenta dette 1 gang til.

Så er det bare å si HELLOOOO ENDORFINER, SVETTEPERLER I PANNA OG TRENINGSGLEDE 😀

– Silje Bjørnstad –

(Egenreklame for treningsreise i samarbeid med Apollo Sports)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg