Få svar på det DU lurer på om trening og kosthold

Hei og god mandag!

I morgen tirsdag har jeg og Susanne et nettmøte i samarbeid med trening.no hvor vi inviterer leserne til å stille spørsmål om trening og kosthold. Har du noe du lurer på innenfor disse temaene kan du legge igjen ditt spørsmål her i kommentarfeltet på bloggen, eller i tråden til arrangementet her på facebook.

Ellers så skal jeg gjeste FriskisSvettis i Elverum  dag hvor det blir både foredrag, boksalg og treningsøkt. Det gjelder jeg meg kjempemasse til! Neste uke skal jeg tilbake til Elverum igjen – da med foredrag og boksalg på Norli – arrangementet er åpent for alle og starter klokken 19. Velkommen skal du/dere være!

Men nå er det på tide å sette i gang jobbuka for real – først er det PT-jobbings og fotoshootjobb, før turen da går videre til Elverum.

 

Forresten, husk at STERK har PT-kampanje nå i april hvor man sparer 2000 kroner på PT-klipp:

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg