«Slik former du kroppen» – gratis foredrag

Goood fredag!

Fredager for meg betyr hjemmekontor-jobbings, og er en dag som blir satt stor pris på etter som ellers bor på STERK Helse & Trening resten av hverdagene. Det blir ofte lange dager som PT, og derfor er jeg så bestemt på å holde fredagen hjemme hvor jeg faktisk kun jobber med kontorarbeid som artikkelskriving, regnskap, svare på mailer jeg ikke har fått svart på løpet av uken, lage treningsprogram til PT-kunder etc.

I tillegg så setter jeg så stor pris på å kunne styre dagen og timene selv når jeg jobber hjemme. Jeg kan jobbe i morgenkåpen med bustesveis om jeg vil det, eller ta en pause med en treningsøkt når jeg ønsker, eventuelt bare ta med meg laptopen ut i sola på balkongen og ha utekontor.

Og så får jeg tid til å faktisk nyte det å ha flyttet også – for det har vært en eviglang prosess med kjøp&salg og diverse uforutsette utfordringer som har dukket opp underveis, og det er mye smådill som fortsatt skal fikses (henge opp bilder her og der, kjøpe sofa og bord til TV-stue, knagger etc), men vi er nå her og kan endelig nyte både hus og det nye området.

Men ja, i dag har jeg også fått jobbet med et foredrag som jeg skal holde førstkommende mandag. Neste uke skal jeg nemlig til Elverum og Kremmertorget hvor jeg gjester Norli Bokhandel – her holder jeg et 25-30 minutters foredrag om “Slik former du kroppen – med styrketrening og kosthold” basert på boken til meg og Susanne. Arrangementet finner du på Facebook her. Det er gratis inngang og åpent for alle, og starter klokken 19. Det blir mulighet for å stille spørsmål, boksignering, litt smaksprøver fra en av bokens oppskrifter og så klart ekstra godt boktilbud!

Ha en fin helg 🙂

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg