Det er på dager som dette jeg er glad jeg skal bort

1.mai og pøsende regnvær på Østlandet, i alle fall hvor jeg holder til. På et tidspunkt så var det til og med snø som kom dalende ned fra himmelen. Og for all del, litt nedbør av og til er bare bra og nødvendig det, men jeg stortrives best i sol og varme hvor jeg kan tusle rundt i flipflops, sommerklær og solbriller. På sånne regnværsdager er jeg derfor bare ekstra takknemlig og glad for at jeg i alle fall er sikret 1 uke med sol og varmegrader i sommer – kombinert med verdens beste jobb som treningsinstruktør og reiseleder sammen med PT-kollega Sandra. 12.-19.august bærer det avgårde til Rhodos hvor det skal bli fokus på treningsglede og mestringsfølelse kombinert med avslapping, masse digg mat, sol og varme.

Man kan reise alene eller sammen med noen, for eksempel partner, venninne, søster, mamma og så videre. Uansett vil du oppleve en sporty og inspirerende ferieuke som gir deg påfyll av både energi, treningsinspo, D-vitaminer og nye bekjentskap. Du/dere kan reise fra både Oslo Lufthavn, Stavanger, Bergen eller Trondheim.

Hellandussen som jeg gleder meg til å møte dere som skal være med! 🙂

Vit at turen passer for alle ulike nivåer, alle treningsøktene er frivillige og sammen skal vi bare NYTE livet på den greske paradisøya. Det er fortsatt noen få ledige plasser igjen – sjekk link her for påmelding og mer info. Eventuelt send en mail til meg hvis du har noen spørsmål. Husk også at du får rabatt hvis du er kunde hos Aftenposten – les mer her.

JEG ER KLAR! 😉

– Silje Bjørnstad –

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg