Årets sommerferie

Hei mandag!

Nå er det noen få uker med jobbings igjen før jeg tar tre uker sommerferie – og det kjenner jeg at jeg er rimelig klar for. Det er altså de tre siste ukene i juli jeg trer inn i feriemodus og årets ferieplaner er vel egentlig å ikke ha noen konkret plan, men heller ta det litt på sparket. Jeg og Fredrik håper å få tatt turen opp til Folldal hvor det forhåpentligvis blir noen toppturer i fint sommervær, og i tillegg så er det et par småting som bør fikses på når det gjelder hus og heim (LES: terrassevask + beising og lignende). Ellers så tror jeg det blir veldig væravhengig hva vi gjør og hvor vi havner. Vi har ikke booket noen tur eller overnatting noe bestemt sted, og mest sannsynlig blir vi nok i Norge. Hvis været blir slik som det har vært de siste ukene, så vil jeg uansett bare nyte sommer-norge ass. <3

For meg er det viktigste å bare kjenne på den følelsen med at jeg ikke trenger å tenke på jobb – og bare være i feriemodus, og selvfølgelig henge litt med vovsene da 😉 

Jeg og Susanne har forresten spilt inn en ny podcast-episode, som antakeligvis blir publisert i løpet av uken. Angående podcast så vil det bli noen endringer nå fremover. Susanne ønsker nemlig ikke å fortsette som programleder for BedreTrent Podcast (dette er av naturlige årsaker med tanke på studier og yrkesretning etc, så her er det null hard feelings eller interne konflikter for de som eventuelt måtte tro det, hehe), men jeg har uansett ambisjoner om å holde liv i podcasten med gjester og snakk om trening, helse og kosthold. Har du tips til tema eller gjester så send meg gjerne en mail eller legg igjen en kommentar i kommentarfeltet.

Ha en strålende uke!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg