SUNN START: Bli en sunnere utgave av deg selv (earlybird-tilbud)

Hei folkens!
Jeg har tidligere nevnt at jeg denne høsten lanserer et programhefte fra og med 1.september med fokus på å komme inn i gode og sunne hverdagsvaner: “Sunn start med Silje – et verktøy for sunnere livsstil” – nå til kun 149,- ved kjøp før 15.august.  

Jeg har lenge hatt en plan om å lage et slikt “kickstart-program”, eller “motivasjonsverktøy” om du vil, for folk som ønsker å bli en sunnere utgave av seg selv, (jeg vet det er mange som kjenner på dette spesielt nå etter en ferieperiode), og/eller som ønsker en livsstilsendring. I flere år drev jeg med online coaching hvor jeg fulgte opp kunder i flere uker, men på grunn av begrenset tid og kapasitet måtte jeg avslutte dette til jul. Jeg får av og til spørsmål om jeg tilbyr individuell online coaching nå og svaret på det er fortsatt nei. Dette heftet kan uansett være et ypperlig alternativ fordi du her får både kostholdsråd og tips til økt aktivitetsnivå i hverdagen. Her vil du få en rekke grunnleggende prinsipper som hjelper deg til å oppnå en sunnere kropp og bedre helse. Ett viktig mål med programmet er at du skal bli mer bevisst på dine vaner og valg. (Og ønsker du individuell oppfølging med trening og kosthold finner du meg på STERK Helse & Trening mandag-torsdag 🙂 )

Programmet er delt opp i 4 moduler. I de ulike modulene vil du få tips og råd for hvordan du kan gjøre små, enkle grep med stor betydning for din livsstil. Ved å ta med deg dette inn i din egen verktøykasse kan du selv tilpasse det deg og din hverdag – og da vil du allerede være godt i gang mot en sunnere livsstil. Programmet kan brukes av alle, nettopp fordi det er du selv som må ta ansvar for å gjøre de endringene DU ønsker. Her er det ingen dietter eller oppsatte treningsøkter. 
Med Sunn Start vil du oppleve at det å ha et næringsrikt kosthold og en litt mer aktiv hverdag ikke trenger å være så komplisert som det ofte kan fremstå som. I tillegg til et eget kapittel om ernæring og kosthold så inneholder heftet en egen oppskriftsdel med 8 frokost- og lunsjmåltider, 8 middagsretter og 8 oppskrifter med digg kosemat som er sunt og søtt. Kan det friste med blant annet grønnsaksomelett, frokostsmoothie, bananlapper, hjemmelaget fiskegrateng, baconsurret kyllingfilet med blomkålmos, ovnsbakte epler og sunnere gelé?
Programheftet blir sendt ut 1.september. 

Noen setninger fra modul 4 i heftet:

Sørg for å ikke gjøre for mange endringer på en gang. Blir det for mye på en gang eller du gjør ting som viser seg å ikke være riktig for deg likevel så bruk denne erfaringen på å finne ut hva du kan gjøre istedenfor. Husk at det har tatt tid, gjerne mange år, å innarbeide de vanene du har i dag. Derfor tar det også tid å innarbeide nye vaner. Hvis du har hatt den samme livsstilen og vanene i 10 år, så er det lite sannsynlig at du klarer å gjøre en helomvending på 10 dager.

Livsstilsendring er en prosess og innebærer en gradvis endring av atferd. Det er helt essensielt at du finner en form for fysisk aktivitet du trives med og derfor vil fortsette med i tiden fremover. Ha fokus på matglede ved å spise næringsrik mat som du synes smaker godt og som du opplever kroppen din trives med. Etter hvert vil disse nye og sunne vanene bli en naturlig del av deg og ditt liv.

 

Her får du en liten sneak peak av noen sider i heftet:

Earlybird-pris: Kun 149,- ved påmelding før 15.august. (Ordinær pris er 249,-)
Ønsker du å kickstarte høsten med å bli en sunnere utgave av deg selv? Send meg en uforpliktende melding på Instagram eller en Mail på [email protected] for flere detaljer og mer informasjon.

Ellers så tar jeg nå mer eller mindre bloggfri den kommende uken da jeg reiser til Rhodos og blir nok opptatt med å lede an treningsreise sammen med kollega Sandra. Men følg meg gjerne på Instagram der det garantert blir daglige oppdateringer på insta-story: @silje_bjornstad

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg