Trening i tidsklemma

Det er det jeg skal holde foredrag om på Kamille Weekend på Vestlia Resort (Geilo) 21.-23.september. For jeg er så heldig å ha blitt invitert dit til å snakke om fysisk aktivitet i en hektisk hverdag – noe jeg vet mange kan kjenne seg igjen i.  Jeg håper å kunne inspirere flere til å forstå hvor positivt det er med hverdagsbevegelse og det at alle monner drar. Fordi 5 minutter her og 5 minutter der, det blir faktisk en del aktivitetsminutter over tid. I tillegg vil jeg da naturligvis komme med tips til hvordan man lettere kan bake denne aktiviteten i en allerede travel timeplan – man MÅ ikke på treningssenter for å bevege på kroppen eller kjenne at man jobber med litt styrke!

Dette var bare en teaser på hva man kan forvente seg av mitt foredrag på Kamille Weekend .

Og det er virkelig en stor ære å være en av de damene som blir invitert til denne helgen som garantert vil gi deg energipåfyll, treningsglede, godfølelse, og bare en haug med motivasjon og inspirasjon som du kan ta med deg i høst- og vinterhverdagene som venter. Her venter både gode foredrag, herlige treningsøkter, digge middager og spennende underholdning! JEG GLEDER MEG!

Kanskje vi ses?

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg