Fullbooka!!!

Om en uke er jeg på Vestlia Resort på Geilo i forbindelse med Kamille Weekend. Jeg skal holde både foredrag (“Trening i tidsklemma”) og flere ulike treningsøkter. Jeg gleder meg så sinnsykt til både jobb og å komme opp til vakre Vestlia, og nå fikk jeg nettopp vite at arrangementet er FULLBOOKET!! Det er jo supergøy! Vi har til og med hatt så stor pågang på treningstimene at det har blitt satt opp ekstra-timer.

Dette blir veldig bra altså!

Jeg har faktisk aldri vært på Vestlia Resort før, men det jeg har hørt og sett fra stedet har vært utelukkende positivt. I tillegg til at jeg selv skal jobbe så har jeg også selvfølgelig noen fritimer hvor jeg skal få prøvd å vært med på både andres foredrag og treningstimer, men også nyte egentid i Spa og på gåturer i den vakre naturen der oppe. 

Denne helgen vil derfor bestå av full prepp og forberedelse til neste helg, men med innlagte timeout-pauser og feiring av 30-årslag til venninne Sandra for å nevne noe. 

GOD HELG !

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg