Gratis PT-time 13.oktober? Les her

God fredag – fredager betyr hjemmekontor for min del og i dag blir det både artikkelskriving, podcast-innspilling og regnskapsrydding. Så tar jeg turen til Finnskogen, noe som jeg gleder meg enormt mye til.

Men tilbake til overskriften; 13.oktober er det Åpen Dag på STERK Helse hvor jeg jobber som personlig trener og gruppetreningsinstruktør. Denne dagen er det åpent hus med mange ulike tilbud som for eksempel gratis prøvetime med PT, gratis prøvetimer av vårt unike PTSG-konsept, spennende stands og mye mer.

Hvis du er interessert i å vite mer om personlig trening og er nysgjerrig på hvordan det er å trene sammen med meg så har du muligheten til å finne ut av dette lørdag 13.oktober da jeg har muligheter for gratis PT-prøvetimer. Send meg en mail på [email protected] for mer informasjon og tidspunkt.

Mine kompetanseområder er:
Styrketrening
– Baseløft
– Forbedring i kroppssammensetning: økt muskelmasse og lavere fettprosent
– Ernæring og kostholdsveiledning
– Livsstilsendring
– Vektreduksjon og oppstramming av kroppen

God helg!

– Silje Bjørnstad –
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg