3 enkle og effektive hjemmetreningsøkter

Tjohei!

Hvor ble det av september?! I dag er det allerede 23.september og mange begynner å bli klare for høstferie. Selv har jeg planer om å ta en tur på hytta hvis været blir bra neste helg, men ellers blir det vanlige jobbuker for min del. Nå er jo jeg såpass heldig som har en fleksibel arbeidshverdag med bærbart kontor som gjør at jeg ikke trenger å jobbe hjemmefra eller på et kontor de dagene jeg ikke har PT-timer og gruppetimer, så det er jo en hverdagsluksus i seg selv som gjør at jeg likevel kan kombinere kontordager med litt reise og feriemodus ved behov.

Og er man, eller skal man, på farten og du trenger tips til hvordan du kan få til en treningsøkt der du befinner deg, så får du 3 forslag her:
En økt med minibands, en utstyrsfri økt med kroppsvektøvelser og en økt med kettlebell eller finn noe lignende vektbelastning.

Nyt høsten folkens!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg