7 låter som passer perfekt til løping

Hei fredag!

I forbindelse med gruppetimer, og egentrening for den saks skyld, så er musikk så ekstremt viktig for å få den beste treningsopplevelsen. Det er selvfølgelig individuelt hva man liker og hva man blir ekstra gira av, men her er i alle fall 7 låttips som jeg digger å høre på når jeg skal prøve å få litt fart på beina, enten det er inne på mølle eller utendørs i skogen, og som jeg ofte bruker på løpetimer hvor jeg er instruktør.

1) Ode To Oi – TJR
2) Wicked Game – The Distance  Igi Remix
3) Mosquito – Rhys Sfyrios
4) 40 Thieves – Original SCNDL
5) Freaks – TJR
6) Sixes – D.O.D.
7) Boten Anna Club Remix – Basshunter (Jeg blir visst aldri lei denne! Gammel klassiker 😉 )

Så test ut om noen av disse sangene kan gi deg en ekstra energiboost neste gang du og kroppen trenger å våkne opp litt. Og har du tips til sanger jeg bør sjekke ut så kommenter gjerne i kommentarfeltet!

GOD HELG!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg