Back in business

7 dager med sol, varme og avslapning i Thailand var ikke feil! Jeg og Sandra har virkelig kost oss i 32 varmegrader på White Sand Beach i Khao Lak med digg asiatisk mat, frokostbuffet, strandliv, bading og rett og slett tatt det helt kuli.

Her er et lite bildedryss:

Nå er jeg tilbake i Norge og starter uken med jobbings som vanlig, og med andre greier som må i boks de neste ukene (LES: Boligprosjekt). Men jeg stresser ikke og tenker at alt ordner seg til slutt, det må det jo bare gjøre 😉 Til helgen skal jeg være hundepasser og ENDELIG får jeg se Lexie og Perle igjen! De flytter inn til meg noen dager og jeg håper virkelig det blir skikkelig turvær og vårstemning – da skal vi nyte marka med lange turer og utendørs lunsj.

Vel, det er det jeg rekker å skrive i denne omgang. Det vil i alle fall bli litt mer aktivitet nå på bloggen igjen etter over 1 uke med totalt blogg-stillhet.

Ha en herlig uke!

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer
      1. Hehe, både hverdag og ferie har sine fordeler og “ulemper” 😉 Men kjenner jeg er ferdig med den norske vinteren og klar for den norske våren nå! 🙂 Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg