De neste ukene vil bli…

…travle! For jobbåret 2019 er virkelig i gang og jeg eeeeelsker det! 😉
Masse som skjer, planlegging av eventer, spennende møter, nye bekjentskap og ikke minst så mange muligheter!

Allerede nå er jeg i en luksussituasjon hvor tid er en mangelvare til å rekke alt jeg faktisk har lyst til, men etter hvert som jeg har jobbet noen år som selvstendig næringsdrivende har jeg lært meg for grensa går i forhold til kapasitet og hva jeg får igjen for tiden jeg legger ned i ulike oppdrag, møter, osv.

I dag, onsdag, startet jeg dagen med 3 PT-timer og en gruppetime før det bar ned til Oslo Sentrum og VG-huset hvor jeg og klinisk ernæringsfysiolog Anette Skarpaas Ramm stilte til nettprat med VG Vektklubb-lesere. Vi svarte på spørsmål om trening, kosthold, livsstilsendring og lignende – les saken her.

Til helgen skal jeg på Reiselivsmessa hvor jeg blir å finne på standen til Jomfrureiser sammen med Sandra – vi skal jo ha treningsreise 7.-14.mai og vil gjerne ha med DEG på tur. Les gjerne tidligere blogginnlegg for mer info om treningsreise og hvem det kan passe for:  Kan JEG bli med på treningsreise…?

Direktelink til booking-siden og informasjon om turen finner du her.

Neste uke har jeg enda superspennende møte som jeg ikke kan si så mye om ennå, men hvis dette blir noe av så er det STOOOORT! (Hvert fall for meg 😉 )

Ellers så er jeg godt i gang med en ny runde av online coaching hvor jeg følger opp jenter med 8 ukers individuelt styrketreningsprogram med fokus på baseøvelser som for eksmepel pullups, knebøy, pushups, markløft og benkpress. Jeg har fullt opp for denne gang nå, men setter i gang igjen med en ny runde igjen i mars – send meg en mail hvis du ønsker å vite mer: [email protected]

På STERK hvor jeg har PT-timer og gruppetimer er det også høy aktivitet for tiden – jeg har kapasitet til noen kunder til her hvis du skulle være nysgjerrig på oppfølging med personlig trener. Jeg får ofte spørsmål om man må være godt trent, ha kunnskap om styrketrening og lignende for å kunne ha personlig trener, og svaret her er et så klart og tydelig NEI, selvfølgelig ikke. Det er jo derfor vi er her! Som personlig trener skal vi jo kunne veilede og motivere mennesker til å trene utifra sitt utgangspunkt og sine mål, og ikke minst ha fokus på lystbetont aktivitet. Ung eller gammel, nybegynner eller viderekommen, høy eller lav, stor eller liten – hvem som helst er velkomne til å ta kontakt med meg hvis de ønsker treningsoppfølging. Kanskje du har lyst til å komme i gang med styrketrening, men tør ikke helt å starte alene? Eller kanskje du trenger et lite motivasjonsspark for å komme i gang og få et system på treningen din slik at du skaper kontinuitet og gode treningsvaner? Er det en spesiell øvelse du ønsker å bli bedre på? Har du stagnert og lurer på hvordan du kan komme deg videre? Ønsker du å styrke opp ryggen? Få mindre vondter i knær og hofte?

Ja, da vil personlig trening faktisk ikke være så dumt.

Og du, ikke glem Shape Up Convention 16.februar – jeg skal skrive mer om dette i løpet av uken, men kan i alle fall si så mye som at VI SES! 😉

  • Nå har jeg vært på farten siden 7:30 i morges, og klokka begynner å nærme seg 20:00. Da er det vel innafor å ta kvelden eller? Eh ja.

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg