De siste dagene med feriemodus

3 uker med ferie går alltid fort og nå nyter jeg siste ferierest før jeg er tilbake til jobb førstkommende mandag. Og for noen deilige feriedager det har vært. Med Norgesferie, toppturer, fint vær, sosialt selskap med gode venner, avslapping og kommende hundekos har årets sommerferie virkelig levert. Her er noen av stedene jeg har besøkt i løpet av de siste ukene:

View this post on Instagram

Sier bare «Heeeellooo GEIRANGERFJORDEN»💎😍🇳🇴 Anbefaler å svippe innom Vesterås Gård når man er i Geiranger – her kan man velge mellom ulike fotturer som ikke er altfor krevende og som byr på fantastisk utsikt og landskap (For eksempel turene til Løsta og Storseterfossen). Her kan du også hilse på dyr som geit og lama 🐐🦙 Og ta deg tid til å stoppe på utsiktspunktet «Flydalsjuvet» når du kjører forbi – her har du rimelig god oversikt over fjorden🤩 #norway #liveterbestute #geiranger #utno

A post shared by Silje Bjørnstad (@silje_bjornstad) on

View this post on Instagram

LOMSEGGEN 💙💚 Gudbrandsdalen byr også på blågrønne vann og turkisfargede elver i et fantastisk fjell-landskap 🙌🇳🇴 Lomseggen ble en superfin tur (maks heldig med været, igjen 😏🤷🏻‍♀️) der starten begynte på @bakerietilom (bakevarer herfra er et must når du er i nærheten 🤤), og så bar det oppover over en halvannen time med relativ bratt stigning og 900 «deilige» høydemetre før runden videre bød på ubeskrivelig utsikt. Anbefaler absolutt å gjøre unna den verste høydemeter-jobben først ved å gå opp det bratteste partiet. Er glad jeg ikke skulle gå ned denne veien for å si det sånn 🤪😬 #lomseggen #norway #lom #bakerietilom #liveterbestute #utno

A post shared by Silje Bjørnstad (@silje_bjornstad) on

De siste feriedagene skal tilbringes hjemme på Finnskogen med to- og firbeinte, og jeg gleder meg maks til turer med vovsene. I tillegg er det ikke lenge til NM i Street Workout hvor jeg skal konkurrere i øvelsene pullups og dips. Konkurransedagen er 8.august og foregår i Asker – publikum er selvfølgelig velkomne for å være heiagjeng til atletene. Les mer om arrangementet her. 

Selv gleder jeg meg veldig til å se hva resultatene blir. Selv om jeg også vet at jeg kunne gjort enda mer for å være i bedre form enn det jeg er, så blir det bare veldig gøy med litt konkurranse igjen. Det fristet liksom ikke så mye å legge opp ferien min etter treningsøkter og diettplan, så jeg har gjort det jeg kan når det har passet, både i forhold til trening og kosthold (har vært litt ekstra bevisst mtp at det er kroppsvektøvelser jeg konkurrerer i, slik at jeg har droppet 2-3 kg for å få en lettere kropp å jobbe med i pullups og dips uten at jeg har vært helt koko på mat og måltider.) Med andre ord har jeg kost meg glugg i ferien og kunne fint ha tatt 3 uker til fordi jeg har kommet så godt inn i feriemodus. Men livet kaller og det er selvfølgelig mange positive sider med jobbings og hverdag igjen også. Jeg er i alle fall laddad og klar.

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg