Derfor har det vært stille i lang tid…

…jeg snakker selvfølgelig om FERIEUKER med avkobling fra sosiale medier og skjerm, og ikke minst påkobling på tilstedeværelse og feriemodus. Og fy søren for en herlig sommerferie det har vært! Hele fire uker med familie, venner og bekjente kombinert med nydelig vær, masse digg mat, fisketurer, naturopplevelser og hundekos har rett og slett vært ubeskrivelig deilig.

På Instagram har jeg oppdatert feeden med noen herlige ferieminner fra de siste ukene og her er noen bilder fra de siste ukene:

Den første uken ble tilbrakt hjemme på Finnskogen der det ble mye aktivitet i skog og mark, treningsøkter i garasjen og fisketurer.

 

 

Se dette innlegget på Instagram

 

Et innlegg delt av Silje Bjørnstad (@silje_bjornstad)

 

Se dette innlegget på Instagram

 

Et innlegg delt av Silje Bjørnstad (@silje_bjornstad)

 

 

Se dette innlegget på Instagram

 

Et innlegg delt av Silje Bjørnstad (@silje_bjornstad)

Ferieuke 2 ble tilbrakt på veien sammen med ei venninne med mål om å gå flotte toppturer der det var spådd bra vær, og vi tok turen til Lærdal, Sogndal, Skjolden, Olden og Vang i Valdres. Ferieuke 3 og 4 ble tilbrakt på Skeikampen, hytta i Trysil og i Nord-Norge.

Her er et lite bildedryss:

Jeg har planer om å skrive mer detaljerte innlegg om flere av turene som jeg har vært på de siste ukene (og månedene for den saks skyld) som jeg håper kan være til inspirasjon – så det blir hovedinnleggene i ukene fremover. Noen av turene jeg har gått er Kattanakken, Torssteinen, Mjellknapp, Gjendehøe, Synshorn, Vistkjerringa, Mørkridsdalen og Bølifossen, Stedjeåsen, Berdalsnosi, Balbergkampen, Fjellsjøkampen, Storsteinsfjell, Glassberget og Bøttejuv.

Så ja, bedre sent enn aldri er vel mottoet for denne bloggen, men det er da liv i meg (heldigvis) selv om bloggen har stille-perioder 😉 Nå er det back in business med jobb og hverdagsliv og det som hører med der.

Nyt siste rest av august og sommeren!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg