Derfor reiser jeg til USA

12.september reiser jeg til USA, nærmere bestemt Florida, Orlando. Jeg blir borte over 1 uke og dette er en studietur for JomfruReiser som jeg arrangerer treningsreiser sammen med. Selve turen er det en ekstern arrangør som står for, slik at vi er totalt 9 stk fra ulike selskaper som skal sjekke ut en rekke hoteller og aktiviterer i området for å kanskje sette opp turer til destinasjonen senere.

ESTA-skjema har blitt fylt ut (og godkjent), flybilletter har blitt tilsendt på mail og jeg har fått programmet fra arrangøren. Det er mye vi skal sjekke ut og få være med på i løpet av dagene vi er i USA, og selv om jeg vet det kan bli hektisk så vil det garantert bli supergøy, inspirerende og lærerikt!

Dette blir min fjerde tur til USA, og det blir andre gang jeg reiser til Florida.

 

Vi skal blant annet sjekke ut The Beaches of Fort Myers and Sanibel der vi blant annet skal dra på øyhopping, utforske området på sykkel, gå tur, reise innom Kissimmee Fun Spot, få omvisning på ulike hoteller, ta en tur til Universal Studios, være med på båttur og spise på ulike restauranter – for å nevne noe.

 

Det blir garantert oppdateringer av turen underveis på instagram: @silje_bjornstad og det blir selvfølgelig en oppdatering av turen her på bloggen når jeg er tilbake igjen. MEN før jeg reiser, som er torsdag neste uke, så er det MYE som skal gjøres og det er virkelig jobbmodus for alle penga her for tiden. Likevel så elsker jeg jo virkelig jobbhverdagen min så selv om det blir lange dager så flyr tiden og jeg er en person som digger å ha mye å gjøre 😀 Jeg er heldig!!!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg