Egentrening, treningsreise og trenings-convention

Hei søndag!

Da hadde det plutselig gått fire dager siden jeg var aktiv her, men det er bare fordi tiden flyr og fordi jeg koser meg sånn uten å måtte ha skjermen foran meg 24/7.

Nå er det blant annet helt nydelige skiforhold og i løpet av helgen har det blitt flere skiturer i skogen like ved her jeg bor – det er altså så ubeskrivelig deilig å bare spenne på seg skiene og flyte avgårde i løypene her.

Ellers så har helgen vært av det sosiale slaget med både spillkveld, litt jobbings på reiselivsmessa på Telenor Arena og venninnekos. I tillegg har jeg passet en katt i helgen, så jeg har ikke akkurat vært ensom for å si det sånn. Og så har jeg jobbet litt – det er liksom alltid litt jobbings å ta igjen i helgene for min del, men det gjør meg ingenting.

Forresten, på reiselivsmessa stod jeg og Sandra på stand sammen med jomfrureiser for å snakke om turen vår, som du kan lese mer om her.

Og hvis du er gira på å bli med på Shape Up Convention 16.februar så kan du booke billetter her.  Jeg er så heldig å få være en av instruktørene denne dagen, og det blir både treningsøkter og foredrag fra meg. Men detaljene får dere få når fullstendig timeplan er avslørt i løpet av de neste ukene. Uansett kan jeg love at det blir KNALLBRA! 😀

Sjekk også ut den nyeste utgaven av Shape Up med selveste “Inger In Dubai” som covergirl – den dama er bare så rå og ekte på alle mulige måter.

Når det gjelder treningen min så er det fortsatt de gode, gamle baseøvelsene jeg legger mest tid og energi på: knebøy, markløft, benkpress og pullups. Jeg har faktisk ingen konkrete treningsmål for tiden, annet enn å bare blir sterkere og lytte på dagsformen og gjøre det jeg har lyst til den og den økten – noe som er veldig deilig. Men det er jo ingen hemmelighet at jeg er glad i tunge, få repetisjoner  (og dermed også lange pauser mellom settene :p ), og det er alltid gøy med nye personlige rekorder så jeg håper jo å få noen økninger på 1 RM i løpet av 2019. De siste ukene har jeg blant annet tatt nye perser med 3 reps på 3×3 i knebøy med 95 kg, flere sett med doble reps på 60 kg i benkpress, og 3×4 reps på markløft opp til 132,5 kg. Det viktigste er uansett å holde meg frisk og skadefri, og (bank i bordet), men jeg synes ALLE rundt meg har vært sjuke de siste ukene og månedene, enten det har vært influensa, forkjølelse eller omgangssyke. Både kollegaer, PT-kunder, venner og familie har på en eller annen måte vært pjuske, mens jeg har holdt meg frisk og rask – noe jeg også selvfølgelig håper vedvarer!

HA EN STRÅLENDE SØNDAG FOLKENS!

– Silje Bjørnstad –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg