ENDELIG! Jeg kan neste ikke tro det, men…

…i morgen skal jeg ha PT-timer igjen for første gang siden 12.mars og jeg er så gira at jeg har tårer i øynene. For så mye har jeg faktisk savnet PT-jobben og alle de fantastiske menneskene jeg får lov til å møte gjennom jobben min, og jeg visste ikke en gang at jeg skulle kjenne det så innmari på kroppen. For de siste ukene og dagene som permittert har absolutt gått fint – og mye tror jeg skyldes at jeg har opprettholdt en struktur på hverdagene med timeplan og rutiner, i tillegg til at jeg jo har hatt noe jobb å pusle med på hjemmekontoret. Men når jeg nå får muligheten igjen til å faktisk drive med det jeg elsker så bare kjente jeg på en ubeskrivelig glede og takknemlighet, så det er ingen tvil om at jeg er mer enn klar for å komme til en enda mer normal jobbhverdag igjen.

Selvfølgelig vil det være mye som ikke kan gjøres som vanlig med tanke på smittevern og retningslinjer for avstand etc og vi forholder oss til gjeldende regler og retningslinjer: “alle typer idrettsaktiviteter må gjøres på en måte som sikrer at helsemyndighetenes anbefalinger om samling av personer og samling i grupper, overholdes. Når vi samles, så bør vi ikke være mer enn fem personer, og hver og en bør holde en avstand på minst to meter. Det blir heller ikke anledning til å bruke idrettsanleggenes garderober.”


Og på STERK åpner vi vår muskel- og skjelettklinikk basert på følgende informasjon fra myndighetene:
“Virksomheter hvor helsepersonell som tannleger, fysioterapeuter, psykologer og andre har en-til-en-kontakt, kan fra 20. april møte pasientene sine ansikt til ansikt, forutsatt at en bransjestandard for smittevern er på plass og blir fulgt. Det skal utvikles bransjestandarder i samråd med Folkehelseinstituttet og bransjen.”

Jeg kan faktisk ikke forklare hvor god nyhet dette er for min del – og for å si det sånn så tar jeg kroppens reaksjon som et godt tegn på at jeg trives ekstremt godt i jobben som personlig trener 😉 Gruppetimer og bedriftstimer er fortsatt satt på vent naturligvis, men jeg tenker uansett at dette går sakte, men sikkert i retning. FY SØREN JEG ER GIRA! 😀

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg