Feriemodus PÅ

Holy malony, de siste dagene har virkelig hodet og kropp fått kjørt seg. For å komme i mål med alt som skal fikses før jeg kan senke skuldrene og ta ferie med god samvittighet føles det ut som jeg konstant har vært i jobbmodus fra mandag morgen til nå, onsdag kveld. Og nå må jeg innrømme at hodet er kokt, men det er vel også sånn det skal være rett før ferie. Uansett har jeg levert det jeg skal, både av artikler, PT-timer, logger, svar på mailer og lignende. Jeg har fortsatt regnskapet for februar og noen treningsprogram igjen som jeg skal ordne, men dette må jeg bare ta på flyplassen i morgen, eventuelt når vi har ankommet Thailand. Èn ting er ulike jobbprosjekter som jeg jobber med, og jeg elsker å ha mange baller i lufta – det er da jeg faktisk presterer best, men det er en del andre ting, privatmessig som også skal fikses for tiden og det krever også sitt. Så lite søvn kombinert med mange tanker og gjøremål, samt en forkjølelse oppå det hele kjenner jeg ekstremt godt på kroppen denne onsdags ettermiddagen. Men nå, NÅÅÅ skal jeg endelig begynne å pakke til ferie og i morgen setter jeg og supervenninne Sandra oss på flyet til Thailand hvor det venter 1 ukes charterfeber med sol, varme, mat, trening og søvn. Det blir ganske digg, og det er ganske nødvendig 😉

Så nå blir det avlogging av bloggverdenen de neste dagene og full feriemodus PÅ – jeg kommer antakeligvis til å være aktiv på Instagram @siljebjornstad for de som måtte være interessert i å vite hvordan det ferielivet i Asia er 😉

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg