Første treningsreise 2020 går til…

…Mallorca!

I samarbeid med Jomfrureiser arrangerer jeg (og kollega Sandra) treningsreiser med fokus på samhold, mestringsfølelse og treningsglede kombinert med strandliv, avslapping, masse digg mat og eventuelle utflukter. Reisene våre passer for alle og treningsøktene vil bestå av allsidig og variert trening som passer alle.

Jomfrureiser har nå lagt ut en foreløpig reisekalender for 2020 du kan ta en titt på her. Jeg og Sandra er satt opp på flere turer, og den første turen arrangeres 25.april til 2. eller 3.mai, så hold av datoene allerede nå! Mer informasjon og påmeldingslink kommer om ikke så altfor lenge!

 

 

Foto: Lise Stenersen

Planen er å bo på et hotell i Alcudia på stranden med flere bassengområder, restauranter, fullt utstyrt treningsrom, spa, sykkelutleie og mye annet fristende. Her får dere en sniktitt:

 

Jeg gleder meg maks allerede!

Når det gjelder treningsreiser får jeg ofte spørsmål om “er jeg godt nok trent til å være med”, “kan jeg reise alene”, og “hvordan ser en typisk dag ut?”

HER får du svar på nettopp det:

1) Hvor godt trent må jeg være? Hva slags treningsøkter vil det bli? Og må jeg være med på alle øktene?
På våre treningsreiser kan alle bli med, uansett nivå, utgangspunkt og treningserfaring. Selv om vi trener sammen så er jeg og Sandra opptatt av å tilpasse treningen individuelt, og det er alltid mulig å tilpasse øvelser med tyngre/enklere alternativer for de som måtte ønske det. Det blir varierende og allsidig trening med fokus på å ha det gøy og oppleve treningsglede og mestringsfølelse. Treningsøktene våre består av både kondisjonsøvelser, styrketrening, crossfit-inspirert trening, mobilitet, kjernetrening, morgentur, kroppsvektøvelser, høypuls-timer og trening med minibands for å nevne noe. Alle øktene er selvfølgelig frivillig og vi har aldri noe “opprop” eller noen navnelister som skal krysses av etc 😉

2) Hvordan er dagene lagt opp?
Dagene er lagt opp til treningsaktiviteter 2 ganger om dagen, da en økt på morgenen/formiddagen og en på ettermiddagen. Tiden mellom øktene består gjerne av egentid hvor du har mulighet til å nyte sol- og strandliv, shopping, utflukter, eller total avslapping med spa og velvære. Ellers så har vi også noen små bonus-aktiviteter som for eksempel kan være felles fotoshoot med morsomme bilder, volleyball-spill, workshops og foredrag.

3) Hvor mange skal reise? Kan jeg reise alene?
Vi har et begrenset antall plasser på våre turer for å sikre et godt fellesskap utenom treningen i tillegg til at vi da kan gi best mulig individuell oppfølging og tilrettelegging for at du skal få mest ut av treningsreisen Man kan reise alene, eller sammen med noen – dette er helt opp til deg selv og uansett skal vi love at du ikke vil kjede deg eller føle deg alene;)

Bare spør om det er noe mer du måtte lure på.

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg