“Månedens PT”

Hei søndag!

De siste 2,5 årene har jeg jobbet på STERK Helse i Løren som personlig trener, gruppetreningsinstruktør og ernæringsrådgiver, og jeg ELSKER det! Nå i februar er jeg “månedens PT” og i den forbindelse har det blitt laget en liten sak som er publisert her. 

Det gir meg så ubeskrivelig mye å se andre mestre nye ting, oppleve treningsglede og kjenne på at kroppen fungerer og at man føler seg sterkere, sunnere og mer rusta til hverdagslivets utfordringer. Det er virkelig en så utrolig takknemlig jobb og jeg stortrives sånn på STERK med så mange flotte kollegaer og medlemmer. Mitt mål er at trening skal være individuelt tilrettelagt, gøy og effektivt – uansett utgangspunkt og nivå. Det er så viktig for meg at både PT-kunder, deltakere på gruppetimer og kostholdsklienter kan gå ut fra STERK med en god følelse i kroppen og at de har gjort og/eller lært noe som bidrar til at de får bedre helse, både mentalt og fysisk.

I tillegg til PT-jobben så er jeg også frilansjournalist, blant annet for VG Vektklubb, og der kan du nå lese en ny sak om trening i overgangsalderen. Her får du informasjon og tips om hva som er smart å være klar over når det gjelder fysisk aktivitet og hva slags trening du bør fokusere på.

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg