Matnyhet: Jeg smaker Fun Light Cloudy Apple

Hei og hopp!

I disse dager fylles butikkene opp med en rekke mat- og drikkenyheter, og nysgjerrige meg bruker alltid noen minutter ekstra på butikken for å sjekke etter nye produkter som kan virke fristende.

En av nyhetene jeg fant på sist handletur var Fun Light Cloudy Apple – og som jeg nå har smakt på.


Min mening er at denne saften smaker akkurat som eplejuice med smak av cloudy apple, noe som er utelukkende positivt for min del, for dette var godt! Jeg synes heller ikke at smaken er for kunstig eller for skarp, denne var bare veldig god og mild uten å være tam.

Denne saftnyheten var faktisk så god at jeg må si det er en ny favoritt innenfor saft-kategorien og den får terningkast 6. Anbefales!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg