Når du får spørsmål om dette..

Er vi virkelig i midten av juni allerede? Hvor blir det av dagene?!

Her går det for det meste i jobb og fra onsdag til torsdag var jeg som tidligere nevnt på jobbseminar på Son Spa – noe som var veldig, veldig bra.

Ellers er det PT-jobbings som tar mye av tiden, men fredager er hjemmekontor og i dag får jeg besøk av en VG-fotograf som skal hjelpe meg med en mat-fotoshoot til en sak for VG Vektklubb. Noe som også betyr at jeg må lage 7 ulike retter hvor stikkordene er “slankevennlig grilltilbehør”.

Men tilbake til overskriften. I går fikk jeg et skikkelig morsomt og fristende spørsmål, helt ut av det blå. Ei som jeg jobbet sammen med på REMA 1000 i studietiden spurte om jeg hadde lyst til å være med henne til Trolltunga i helgen – de som egentlig skulle være med hadde meldt avbud, men hun var klar med både bil og turutstyr, og ville gjerne dra likevel. Så da spurte hun om jeg ikke ville være med! 😀 Jeg har drømt å gå Trolltunga i maaaaange år, så når jeg først får denne muligheten, så var ikke jeg vond å be! Så senere i dag kjører vi mot Vestlandet, overnatter i telt eller bil, og lørdag morgen starter turen opp til spektakulære Trolltunga! Jeg er ganske spontan og fleksibel når det gjelder sånne ting (og egoistisk), så når jeg har lyst til å noe og får et slikt tilbud – ja, så gjør jeg mitt for å få det til. Jeg skal ta maaaasse bilder! Dette blir faktisk sesongens første topptur også! Jeg gleder meg maks!

Forresten, sjekk også ut nyeste Shape Up – juniutgaven med selveste Funkygine og Vegard Harm på front! Her er det mye bra lesestoff som garantert vil inspirere og motivere deg til å spise masse deilig sunn mat, og trene morsomme, effektive treningsøkter for å nevne noe.

GOD HELG!

– Silje Bjørnstad –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg