Nu jävlar…

…NU snakker vi 100 prosent vårfølelse! For jeg sier bare VELKOMMEN APRIL MÅNED! Jeg synes februar og mars bare har rast avgårde, men tiden flyr i godt selskap heter det jo – så jeg har vel vært i godt selskap da. Det er i alle fall ingen tvil om at det har vært mye som har skjedd de siste ukene, og månedene, og for min del har det vært MYE bra som har falt på plass nå. Det er utrolig hvor mye man får gjort på kort tid av både store og små prosjekter når man faktisk først bare må. Uansett; livet er bra og det blir jo bare enda bedre med vårfølelsen i kroppen, mer sol og varmere temperaturer. Selv om mars måned anses som en vårmåned, så er det virkelig NÅ det begynner å bli vår for min del! Og det kan jeg like. Man våkner opp igjen og starter på nytt – litt sånn som jeg jo egentlig gjør selv nå for tiden.

Denne uken her blir også travel med ulike møter, venninnetreff, Åpent-Hus-Helg på STERK og så klart jobbings som vanlig. Apropos Åpent Hus: nå er det mulig å booke seg på de ulike gruppetimene vi har! Jeg og Sandra skal holde to timer sammen: STERK Jente og Rumpeworkshop med minibands. Jeg vil ellers være tilgjengelig for en uforpliktende prat om trening/kosthold – så send meg en mail hvis dette kunne være interessant for deg: [email protected]

Ha en fantastisk uke!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg