Ny runde med online coaching – med earlybird-pris!

Hei folkens!

Etter 8 uker med oppfølging tidligere i år åpner jeg nå opp for en ny runde med online coaching. Denne gangen har jeg bestemt meg for å igjen også tilby kostholdsoppfølging med individuelt tilrettelagt matplan.

Tilbudet er som følger:

8 uker individuell oppfølging av treningsprogrammering ELLER 6 uker individuell oppfølging med kosthold.

Jeg følger opp maks 5 personer om gangen, så her er det førstemann-til-mølla-prinsippet som gjelder. Oppstart er i løpet av mars eller april.

Når det gjelder treningsprogrammering ønsker jeg å komme i kontakt med deg som er litt kjent med styrketrening fra før av, og som ønsker å bli bedre og sterkere i baseøvelser som markløft, pullups, knebøy, benkpress, dips og pushups. I løpet av forrige runde var det helt sinnsyke resultater på jentene jeg fulgte opp. Ei gikk fra å si vidt henge i stativet til å klare sin første chin-up, mens ei anna ei gikk fra å klare 7 til 10 stk på 8 uker. Flere økte også helt latterlig mye i maks repetisjoner i pushups og samtlige ble sterkere i både knebøy og markløft. Det er skikkelig gøy å få følge en slik utvikling!

Når det gjelder kostholdsoppfølging så søker jeg deg som ønsker å få hjelp til kostholdet slik at du kommer nærmere dine mål, være seg vektnedgang/vektoppgang, stramme opp kroppen/redusere fettprosenten, spise mer næringsrikt og så videre.

PRIS:
8 uker treningsprogrammering: 2900,-
Earlybird-pris: 2400,- (påmelding før 23.mars)
6 uker kostholdsoppfølging: 2500,-
Earlybird-pris: 2000,-  (påmelding før 23.mars)

Send meg en uforpliktende mail på [email protected] for mer informasjon hvis dette høres interessant ut.

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg