Ny Skyr-favoritt

Denne Skyr-varianten med smak av kokos og ananas er nå ute i butikk i “limited edition”, men jeg håper denne blir en del av det faste sortimentet!

Jeg har nemlig blitt stor fan av denne smakskomboen og Skyr med Kokos & Ananas har blitt en nyt favoritt hos meg. Nå er jeg fra før av veldig fan av både kokos og ananas, og dette er for meg smak av sommer i en Skyr-boks. I tillegg synes jeg denne varianten har mye bedre konsistens enn mange andre Skyr som kan bli litt “tørre”, og smaken er heller ikke kunstig. Så jeg sier bare YUMMY! Et perfekt lite mellommåltid på farten, eller som et lite kveldsmåltid eller dessert etter middagen når du vil ha noe digg.

Noen andre som har smakt denne og blitt fan?

Smaken er forresten bestemt av forbrukerne. To ganger i året kan man stemme frem sesongens smak på en Skyr-variant med “Din Skyr”. 

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg