Påsken 2019

Mange er allerede godt i gang med årets påskeferie og påskeværet har i alle fall vært upåklagelig så langt. Når det gjelder min påskeuke så starter jeg denne mandagen med hjemmekontor før det blir noen PT-timer på STERK. I morgen blir det også litt jobbings, men så er planen å reise opp til hyttelivet i Trysil hvor jeg skal tilbringe noen dager med mamma, pappa og vovsene. De er allerede på plass og nyter skyfri himmel, påskesol og perfekte skiforhold. Og jeg bare MÅ opp på fjellet noen dager, selv om jeg egentlig skulle ha vært hjemme og pakket flytteesker og skrevet ferdig artikler etc. Jeg blir uansett ikke mange dagene på fjellet, for jeg jobber igjen til helgen. Men noen dager på påskefjellet vil utvilsomt gi positivt påfyll og ikke minst så får jeg henge med vovsene igjen. Så ja, i kveld skal det pakkes til noen herlige påskeferie-dager med fylt påskeegg, store frokoster, brettspill, quiz og lange skiturer med solbriller på nesa og solkrem i trynet. Jobbe gjør jeg nok av ellers og påskeferie er det jo bare én gang i året 😉

GOD PÅSKE!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg