Selger leiligheten min

Etter en tung februar har jeg nå følelsen av å endelig være litt ovenpå igjen med vårenergi og overskudd i kroppen. Fy pokker hvor mye det hjelper på med vårstemning, blå himmel, sol og plussgrader! I februar mistet jeg først bestemor på Finnskogen, før jeg reiste oppover til Mosjøen der moren til kjæresten min måtte gi tapt for kreften. Det var bokstavelig talt enten 1 dødsleie eller begravelse i uka i løpet av februar. Det igjen påvirket naturligvis alt annet av planer og jeg føler at alt bare ble stående litt på vent, men nå er jeg mer eller mindre “back in business”. Jeg har nemlig bestemt meg for å selge leiligheten min som er jeg så innmari glad i og virkelig har stortrivdes i de siste 3 årene. Det henger naturligvis sammen med at jeg selv skal flytte nordover til typen.

Så, etter å ha satt hele salgsprosessen på vent i februar har jeg nå kommet tilbake til Oslo-området og her går det unna når man først får satt i gang. I helgen ble det storrydding og rengjøring til boligfotografering på mandag og i dag har jeg hatt besøk av takstmann og fått fikset x antall nødvendige dokumenter. Så nå blir det snart prospekt og etter hvert boligannonse og prospekt, visning og forhåpentligvis salg og ikke minst flytting på ORDENTLIG.

Jeg føler jeg har levd i en bag den siste tiden, noe som for så vidt går greit for en periode, men det skal bli rimelig greit å faktisk lande litt og få ting på plass 100 prosent også. Det er jo så mye jeg har lyst til, blant annet å starte regelmessig opp med gruppetimer igjen og jobbe som frivillig, og da er det jo faktisk greit å være et sted mer eller mindre permanent og ikke “pendle” Oslo/Mosjøen 1-2 ganger i måneden. Så denne våren kommer til å bli superdupertravel, men jeg tror også den vil bli superduperBRA.

Og til tross for at det til tider føles ut som kropp og hode har 0 krefter og 0 reservelagre å ta av, så kan jeg ikke klage og jeg har det jo stort sett veldig, veldig bra, er stort sett veldig, veldig glad og er veldig, veldig heldig.

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg