“Slik lager du ditt eget styrkeprogram”

Det er tittelen på foredraget jeg skal holde på Shape Up Convention 16.februar – påmelding her!

Nå er nemlig timeplanen for denne dagen lagt ut og en av mine timer er altså et foredrag med tips og råd til hvordan du selv kan ta eierskap til styrketreningen din – slik at du kan oppnå resultater og komme nærmere dine mål. Jeg skal dele litt fra foredraget her på bloggen etter den 16.februar, men noen stikkord som jeg foreløpig har satt opp som en mal for foredraget er:
– Hva, hvorfor og HVORDAN?
– Treningsprinsipper som spesifisitet, realistisk, belastning, tilpasning.
– Keep it simple and stupid
– Målsetting
– Fullkropp versus splitt-program

Ellers så skal jeg kjøre igjennom 2 økter med minibands-trening og 1 økt med sprintintervaller. Godt og variert med andre ord ,) Uansett: jeg gleder meg MAKS!

Senere samme kveld skal jeg faktisk i 30-årslag, og siden det fort kan bli en lang dag og sen kveld så booker jeg meg inn på hotell denne helgen – bare tanken på hotellfrokost gjør det verdt å spandere på seg dette.

Uansett; hvis du ikke har meldt deg på Shape Up Convention enda, så har du fortsatt muligheten. Kom som du er, uansett form, utgangspunkt og alder – jeg kan i alle fall garantere deg en dag proppa med masse treningsglede, energipåfyll, masse latter og samhold, og et skikkelig motivasjonsboost for treningen nå midt på vinteren. Det blir så bra!!! 😀

– Silje Bjørnstad –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg