Snart…

…er jeg klar til USA-avreise og da blir det nok mest oppdatering på instagram: @silje_bjornstad

Værmeldingen er ikke akkurat den beste med langtidsværsel tordenvær og regn, men det er i det minste varmere der enn i høst-Norge. Uansett er jeg veldig gira på å sjekke ut ulike hoteller, restauranter, aktiviteter og diverse for en mulig senere tur med fokus på treningsreise i samarbeid med Jomfrureiser. I tillegg er jeg også spent på å teste ut Saga Premium Seats som er blitt reservert på flyturen fra Norge – USA. Vi reiser med Iceland Air og ifølge flyselskapet er disse setene helt foran i kabinen og “Icelandairs førsteklasse.”

Jeg reiser til Gardermoen torsdag formiddag og skal etter planen lande torsdag kveld lokal tid. Tidsforskjellen er 6 timer og det er bare å stålsette seg på noen dager med litt jetlag.

Som jeg har nevnt tidligere er det et ganske fullstappet program for reisegruppen jeg er med i, slik at det blir begrenset tid til treningsøkter og alenetid, men desto viktigere er det å bruke mulighetene til å være i bevegelse der man er. Jeg tar i alle fall med meg minibands fra Klubben og kommer til å bruke beina og kroppen der jeg kan (ta trapper i stedet for heis, ta en liten morgen- eller kveldstur når tiden tillater det, og/eller trene kjappe og effektive økter med egen kroppsvekt – rett og slett for å holde maskineriet i gang samt at jeg vet så godt at det gir meg overskudd og påfyll av energi. Litt her og litt der er tross alt så mye bedre enn ingenting, og samtidig så er det jo faktisk viktig at jeg også sjekker ut mulighetene for ulike treningsøkter på de ulike stedene vi skal besøke.

Jeg er i alle fall READY!

 

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg