Status:

SOMMERFERIE.

Følg meg gjerne på instagram der jeg har hyppigere oppdateringer enn på bloggen nå for tiden. Jeg lar laptopen bli hjemme når jeg skal ut å farte i ferien, noe som også betyr minimalt med blogging.

Men på instagram vil det være mer liv og her er noe av det jeg har sett og opplevd de siste dagene:

View this post on Instagram

«Sett deg på stokken. Tenk ikke på klokken», stod det visst på denne trestammen. – Null problemos 😎 tenkte jeg, på vei opp mot Kongens Utsikt hvor man tusler rundt i nydelig landskap med grønn eventyrskog og fossende bekker i Hole kommune 🇳🇴🌲🥾💆🏻‍♀️ Nok en kjempefin (og relativ enkel) fottur ikke langt fra hovedstaden og som man kan gå i både kortere og lengre/tyngre variant. Letteste turen starter ved Kleivstua (Kjør opp og følg skilt videre til Kongens Utsikt) eller gå for den «deiligere» varianten med 1300 meter seeeeeig motbakke som start som garantert får i gang både blodpumpa og musklene i beina 😇🥵 Parker nede ved Sundvollen og følg skilt videre mot Kongens Utsikt. #liveterbestute #kongensutsikt #norway #shapeupnorge #utno

A post shared by Silje Bjørnstad (@silje_bjornstad) on

GOD SOMMER og GOD FERIE!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg