Status

Hei feriemodus!!!

Ah, jeg har uten tvil funnet feriefølelsen og nyter å ta en dag om gangen hvor jeg kan kose meg på topptur og nyte naturen, være sosial med folk jeg ikke har sett på en stund, fiske, spille spill, ha tid til å lage og nyte deilige måltider og så videre.

View this post on Instagram

Har blitt en slik en «liker turer i skog og mark»-person 🤷🏻‍♀️👵🏻🌲 #liveterbestute #shapeupnorge #vgvektklubb #proteinfabrikken #rundkollen

A post shared by Silje Bjørnstad (@silje_bjornstad) on

I dag skal jeg på tur til Mørkgonga sammen med en kompis. Han har ikke vært der før, men jeg har sjekka ut Mørkgonga og Gyrihaugen en gang tidligere, men det er alltid gøy å kunne reise tilbake til fine utsiktspunkter og bare gå tur.

 

Her er forresten en ny kroppsvektøkt som du kan teste ut. Du deler opp repetisjonene som du selv ønsker, og kan også kombinere to og to øvelser slik at du for eksempel kjører 5 chins sammen med 10 airsquats etc. Kjør 3-5 runder med følgende øvelser:
20 chins/pullups (eller en kroppsroing-variant)
30 pushups
40 gående utfall (20+20 på hvert bein)
50 airsquats

Fortsatt god sommer!

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg