Supertilbud på kostholdsveiledning og trening!

Tjohei!

Ønsker du å få hjelp til livsstilsendring, vektreduksjon, økt muskelmasse og lavere fettprosent? Eller kanskje du trenger veiledning til hva du bør spise når du er gravid, har en matallergi eller rett og slett vil at et sunnere og mer næringsrikt kosthold?

6.-7.april er det Åpent Hus på STERK Helse hvor jeg arbeider som personlig trener og ernæringsrådgiver, og i den forbindelse har jeg og kollega Anette Sexe utarbeidet et supertilbud på kostholdsveiledning i kombinasjon med PT-timer!

For 8 timer med kostholdsveiledning (1 start-time 55 min + 7 oppfølgingstimer 30 min) + en gratis kroppsanalyse + din egen matplan får du nå for prisen av 6 uker til kun 3250,-!!!

For å få enda bedre og raskere resultater av kostholdsveiledningen anbefaler vi at du kombinerer dette med egne PT-timer. Derfor får du nå en tilpasset PT-pakke med 8 PT-timer sammen med kostholdsveiledning til følgende pris:
9800,- for medlemmer
10820,- for ikke-medlemmer.

Så her får du også 16 timer (!!!) med ernæringsrådgivning + treningstimer til en superduper-pris og en rabatt på 1500,-! Tilbudet gjelder kun denne helgen – så send meg en mail på [email protected] for mer informasjon/booking. Oppfølgingen gjennomføres på STERK Helse og jeg vil da anbefale at man kjører 1 time kostholdsoppfølging + 1 time personlig trening i uken, enten fordelt på to dager eller noe som gjennomføres samme dag.

Alt vil naturligvis bli individuelt tilrettelagt basert på deg, ditt utgangspunkt og dine mål.

Jeg er kjempeklar for å hjelpe deg til å nå dine mål!

Oppfølgingen gjennomføres på STERK Helse på Løren i Oslo.

Send meg en mail på [email protected] for mer informasjon/booking.

– Silje Bjørnstad –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg